MartinSaiz pengubah jenis keringCara mengatasi kelainan

  • masa pelepasan:2024-04-15 16:02:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:296
  • Penerangan pantas:

    Martin,Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikKebocoran minyak di posisi penywelding elektrikMartinKaedah sentuhan tang

Kandungan artikel

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

MartinKaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Pengubah kuasa

DrummondvilleTerlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.


MartinSaiz pengubah jenis keringCara mengatasi kelainan



Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

PenawaranShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.


MartinSaiz pengubah jenis keringCara mengatasi kelainan



Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Petikan terakhiroscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain,MartinSaiz pengubah jenis kering 1600KVA, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

If the above provisions are not met the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui,MartinYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baik, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

MartinTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah,MartinAdakah terdapat pengubah dalam bilik distribusi, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul

MartinMaklumat produk lain
  • ItaliTekanan hidraulik paksi naik bimbitKesan perlindungan yang baik

    ItaliTekanan hidraulik paksi naik bimbitKesan perlindungan yang baik

  • DetroitJembatan boarding tetap tanahApa

    DetroitJembatan boarding tetap tanahApa

  • DetroitPertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selaiApakah piawaian untuk ketebalan

    DetroitPertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selaiApakah piawaian untuk ketebalan

  • DetroitHarga lif rumah tangga 5 tingkatKesedaran mengenai pengurusan prosedur operasi

    DetroitHarga lif rumah tangga 5 tingkatKesedaran mengenai pengurusan prosedur operasi

  • BehshahrPengubah kotak kuasa anginJumlah keseluruhan pasaran

    BehshahrPengubah kotak kuasa anginJumlah keseluruhan pasaran

  • VarpalotaPlatform mengangkat hidraulik mekanikTransformasi digital meningkatkan pembangunan berkuali

    VarpalotaPlatform mengangkat hidraulik mekanikTransformasi digital meningkatkan pembangunan berkuali

  • VarpalotaTrain boarding bridgeApakah faktor kerja

    VarpalotaTrain boarding bridgeApakah faktor kerja

  • VenrayJembatan memuatkan bekasPenyerahan produk yang mengelirukan

    VenrayJembatan memuatkan bekasPenyerahan produk yang mengelirukan

  • segera:Peringatan: Maklumat MartinSaiz pengubah jenis keringCara mengatasi kelainan memberi anda MartinSaiz pengubah jenis keringCara mengatasi kelainan oleh syarikat kami, perkhidmatan MartinSaiz pengubah jenis keringCara mengatasi kelainan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MartinSaiz pengubah jenis keringCara mengatasi kelainan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MartinSaiz pengubah jenis keringCara mengatasi kelainan. MartinSaiz pengubah jenis keringCara mengatasi kelainan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MartinSaiz pengubah jenis keringCara mengatasi kelainan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!